miercuri, 8 octombrie 2014

Black Look


   Negru nu mai este doar culoare de doliu de când Coco Chanel a reuşit să o asocieze cu feminitate, seducţie şi eleganţă. 
În garderoba mea predomină negru şi după culorile pastelate vara, am vrut să port negru din cap până în picioare. Înlocuind în garderoba hainele de vară, cu cele de iarnă m-am gândit că rochia asta nu a fost purtată de mult timp şi ar trebui să o "mai scot" în lume. Pentru prima şi până în ziua de azi ultima dată o purtasem la ultimul sunet în clasa a XII-a. 
   Deoarece s-a răcit afară o vedeam purtată cu o pereche de dresuri, geaca din piele, pălărie şi o pereche de botine de tip biker. Prea mult negru? Posibil vroiam să adaug culoare folosind un ruj roşu, la care am renunţat şi la pălărie la fel.
Nu e o ţinută obişnuită pentru unii, de aceea am fost privită de foarte mulţi. Poate li-am părut stranie sau m-au numit goth. Goth în cel mai bun caz, iar în cel mai rău: moartea ;D.
Rochia e pusă în garderoba înapoi, iar eu mă gândesc ce să fac cu ea: remodelez, vând sau să o las după cum a fost gândită?!

Details:


Dress: Asos Curve s/s 2012
Biker Jacket: Asos Curve 2013
Tights: Omsa, 70 den 
Biker Boots: a/w 2014
Bag: Stradivarius
Earrings: Bought in Germany
Stefany

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu