joi, 9 octombrie 2014

Shopping

Mama mea e înnebunită după fulare şi eşarfe. Are o garderobă întreagă unde au ajuns şi câteva din ale mele care mai rămaseră în Soroca. Când am fost acasă am încercat să-mi aleg unul pentru toamnă din ale ei, dar după cum ştiţi când alegerea e mare foarte greu e să găseşti unul pentru că ochii îţi fug prin toate părţile.
De mult timp îmi doream un fular cu imprimeu leopard şi am găsit practic ce doream în Zoutlet. Încă nu l-am purtat niciodată pentru că e cam capricios la combinat. Aşa că găsind unul mai simplu, dacă pot aşa să zic mi l-am luat şi pe acesta. Îmi va fi mai uşor să îl combin şi abia aştept să-l port în formă de turban sau în jurul gâtului. L-am găsit în magazinul ce s-a deschis recent pe Bulgara 56, Chisinau.
Mai multe detalii despre magazin în una din următoarele postări. 

Stefany



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu