miercuri, 15 octombrie 2014

Ie+Nike


   Hainele populare sunt din ce în ce mai accesibile şi dacă pe vremuri doar corurile sau formațiile de dans le aveau, acum oricine şi le poate procura. Sunt la dispoziția noastră zeci de modele, lucrate manual dar şi țesute la mașină, ultimele fiind mai ieftine.
   După o prezentare a țării noastre în Germania, pentru că era incomod de stat în întregul costum, am lăsat doar ia şi am adăugat o pereche de blugi. Mi-a plăcut mult şi nu doar mie, de aceea am mai purtat-o şi în altă zi înainte de a mă reîntoarce acasă, ziua în care am găsit pereche de Air Max-uri pe care le căutasem mult timp. Aşa că Andrei mi-a recomandatsă  port ia cu pereche de Nike-uri. Aşa şi am făcut, însă când am revenit în Moldova şi anume de ziua Chișinăului.
Am considerat că e momentul potrivit, aducând astfel şi un omagiu hainelor noastre tradiționale şi meșterilor populari care erau prezenţi la eveniment şi care îşi vindeau creaţiile.
Ie: Handmade, o doamnă din raionul Orhei (2009)
Blugi: C&A (a/w 2014)
Ceas: Pierre Renoir (2011)
Incaltaminte: Nike Air Max L ( 2014)
Leather Jacket: Asos Curve (2013)

Stefany

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu