duminică, 5 octombrie 2014

Little Black Dress

   Mica rochie neagră a fost, este şi va fi mereu un MUST HAVE. Pe de-o parte e cea mai simplă alegere şi în aacelași timp, până găseşti una ca să stea perfect pe tine, treci pe la câteva cabine de probă. Sau asta doar la mine totul e aşa de complicat???
   LBD oferă eleganţă, rafinament şi stil. Însă, ea nu te scoate din  mulțime dacă nu o accesorizezi corect sau dacă nu alegi coafura şi machiajul potrivit.
   Am o rochie din 2012 care mă salva uneori şi pe care o purtam cât ziua, atât şi noapte. Ieri, m-am îndrăgostit şi tare o mai vreau pe aceasta din poze. Pe asta aş purta-o doar noaptea. Şi, pentru că am găsit-o pe Asos nu o voi putea măsura doar dacă mi-o cumpăr. 
Deci, e mare posibilitatea ca să nu îmi stea atât de bine ca pe model. E babydoll, plisată, cu un decolteu generos şi mi se pare că vine scurtă pentru picioarele mele. Offf, tare-i greu cu shopping-ul online. 
P,S, Se apropie ziua mea de naştere, dacă vreţi :D îmi puteţi cadona această rochie. Mărimea 18-20, preţul puţin-ridicat. :D





Stefany

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu