sâmbătă, 27 septembrie 2014

Autumn/ Winter (wishlist)

   Astăzi pentru prima dată am fost la shopping şi m-am abținut. Nu am cumpărat o haină, care ajungând acasă nu se va combina cu nimic din garderobă sau nu îmi va mai place. Astăzi am cumpărat doar trei perechi de ciorapi pentru ghete şi o pereche de dresuri. Astăzi eu sunt bravo. :)
Vreau de 4-5 ani o blană, fără mânici şi de care nu găsesc. Nu mă întristez fiindcă ştiu că o să fie scumpă. Plăcusem una, care nu-mi dă pace să trăiesc în linişte şi pe care o poartă cineva de iarna trecută.
Să las blana la o parte şi să-mi fac lista cu ce-mi trebuie pentru toamnă/iarnă. Îmi este greu să găsesc hainele care să îmi placă, să stea bine şi să fie la un preţ accesibil. Pentru că iarna practic nu port încălţăminte pe toc, trebuie să îmi găsesc modele de rochii, fuste sau cizme care nu o să îmi dispartă figura în 3 bucăţi, dar din contra încălţămintea să îmi alungească picioarele şi hainele să scadă vizual din proporţiile pe care le am. Şi, pentru că să găsesc un lucru bun şi care să fie ok din toate punctele de vedete, am de petrecut mult timp prin magazine măsurând. E bine să am măcar idee de ce am nevoie şi astfel ştiu ce şi unde să caut.
Offf, tare greu e pentru ca să îmi găsesc haine confortabile, călduroase, de o calitate bună şi pe plac, însă nu e imposibil. 
   Ştefăniţaa, nu niorlăi! 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu