joi, 25 septembrie 2014

Azilul de câini, Băcioi

   Drumul spre azil a fost mai ''interesant'' decât mi-am imaginat.
Am urcat în autobuzul nr.49 la Botanica şi am mers în jur de 15-20 de minute.
Am zis taxatoarei până unde mergem şi a spus că nu crede ca şoferul va dori să se oprească la câinişori. L-am rugat pe el să se oprească la drumul ce duce spre azil şi a refuzat. Am mers noi până la staţie, am ieşit enervat şi l-am trimis de câteva ori toate pe rând pe ''mult-stimatul'' domn Vasile (şoferul). 


Nu a dorit sa se opreasca pentru ca stia unde plecam si chiar daca am batut la el in geam de 6 ori, dinsu a dorit sa fie principial. Principiile unora nu poate incurca la binele ce vor sa il faca altii, de aceea pe jos cu 5 pâini (pentru că mai multe nu erau) şi cu o sumă de bani ne-am dus spre ei.
 Am ramas socata de citi câini sunt adăpostiți acolo. Cred ca pentru prima data am vazut asa de multi. Câini care prin minune au rămas în viaţă, care au fost salvaţi de oamenii nebuni şi care acum au nevoie de atenţie, dragoste. înţelegere şi nişte stăpâni primitori, care nu-i vor supăra.
   Dacă dumneavoastră nu aveţi în ograda, curtea sau casa voastră un prieten bun care să vă iubească şi să vă apere puteţi să vă găsiţi unul în acest azil. Însă, în cazul în care nu aveţi timp pentru aceste fiinţe, spaţiu sau alergie puteți dona o sumă simbolică pentru ei. Au nevoie de căsuţe pentru iarnă, haine groase de care nu mai aveţi nevoie ca să le fie călduţ şi mâncarea pe care voi nu o să o mai consumaţi.
P.S. Şi, dacă şi cu banii o duceţi prost sau nu aveţi haine care nu vă trebuie: luaţi două pâini de 2, 50  şi plus 4 lei şi 50 bani drumul şi le oferiţi mângâieri, săruturi şi foarte multă iu-bi.reeeeee.







   Pentru mai multe poze, date de conctact îi găsiţi pe Facebook :Azilul din Bacioi.
P.S.II. Mulţumim colegilor ce au contribuit la suma pe care am donat-o! Bine faci, bine găseşti!!!
Stefany

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu