sâmbătă, 22 noiembrie 2014

Nouba Millebaci nr. 46

   Buna seara, fetele!
Astăzi va arat primul meu ruj de la marca italiana Nouba. Cu toate ca nu sunt o fana a culorilor puternice, aprinse și ,,strigătoare", pe timpul toamnei mi se par cele mai potrivite. 
Pentru ca nu pot face un machiaj zilnic și pentru ca trebuie sa pun accentul sau pe buze sau pe ochi pentru a ieși în evidenta, aleg rujul. Ma împac cu orice ruj mai bine, decât cu fardurile de ochii.
Văzusem pe Instagram la o domnișoară rujul acesta pe buze și m-am îndrăgostit. Mi-a luat ceva timp până l-am găsit (Vizaje Nica- Gemenii).
Este un ruj lichid, pigmentat, rezistent, de o textura foarte gingașă. Nu se simte ca un ruj care peste câteva ore dispare, nu încarcă buzele și nu le usucă. M-a mirat faptul ca oferă volum buzelor, ceea ce nu pot zice despre alte rujuri de aceiași nuanță.
P.S. De dorit sa va folosiți după ce ați aplicat pe buze fond de ten, pudra sau ce va place vouă. Daca nu vi se pare potrivit pentru zi, îl puteți folosi seara, de Craciun, Anu Nou etc.
   Un weekend reușit și frumos va doresc.
Stefany

Un comentariu:

  1. Buna,intredevar este divin si ti se si potriveste,dar fondul de ten de la nouba l-ai incercat? ce parere ai? treci si pe la mine http://russkayamatryoshka.blogspot.md/
    O zi frumoasa sa ai!

    RăspundețiȘtergere