joi, 13 noiembrie 2014

Red Coat


   Ce fel de toamna fără palton? Pentru mine paltonul este o piesa de baza în garderoba mea toamna și primăvara. 
Daca ai un palton care arata foarte bine pe tine și dacă e aleasa culoarea care te avantajează și ți se potrivește culorii pielii, poți crea o grămadă de ținute stilate, originale și de fiecare data deosebite. Sunt purtate multi ani la rând, astfel incit dacă aveți unul de prin școală care e în stare buna cu câteva schimbări sau cu un nou fular- ești "obligata" sa-l scoți la plimbare.

Imi place foarte mult culoarea acestui palton. L-am cumpărat cu câțiva ani în urma de pe ASOS. Îmi era mare, avea lungimea până peste genunchi și de aceea l-am putut purta doar după ce am fost cu el pe la croitor și am făcut mici modificări. Cu toate ca-l port destul de rar, fiindcă rosul acesta-i "strigător", îmi place pentru ca-l pot purta în o zi obișnuită, dar și la evenimente sau ocazii speciale.
Merge cu o rochie midi sau lunga, dresuri 70-100 DEN, o pereche de pantofi, pălărie, însă și într-o ținută casual cum ar fi cea prezentata astăzi: o pereche de blugi, un pulover, cardigan sau tricou și tot ce-mi mai permite imaginația, localul sau dispoziția. Parul ondulat, nuanța tomnatica a rujului și buna dispoziție au fost un bonus superb pentru o zi deosebita de toamna.
 Red Coat: Asos Curve (a 2012)
Jeans: Marks&Spencer (s 2014)
Floral Cardigan: H&M (a 2014)
Belt: Asos Curve (w 2012)
Shoes: Zara (a 2012)
Bag: MK, fake (2014)
Duo Ring: Meli Melo (s 2013)
Another ring: don't know
Stefany

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu